Monday, October 19, 2009

kenangan...



gmbar ni buat kenangan antara fesi ngan pelajar sekolah...semua ada...


ni seorang pelajar yang kurang upaya...bagusnya si adzim ni...angkat budak ni..hmmm...dah ada bakat jadi ayah tu..hehehekat sblh budak tu juliana.sebelah dia plak amal..sebelah adzim tu ching ling..aku plak dok blakang je ngan wern nar..x sempat nak posing..hehehe


ni la group aku...diorang ni semua senang diajar...so,senangla aku...kumpulan ak dpt no 2 je dlm pertandingan...aku pnye tepukan sorak..."go..go..chaiyo!!"


ni plak masa fesi2 berkenalan ngan budak2 skolah..peramah fesi2 ni..terutamanya roy..pecah perut dibuatnya...lepas tu plajar dibahagikan kpd kumpulan..ada 5 kumpulan.. setiap kumpulan ada 2 orang fesi..aku ngan mamat jd fesi kumpln 1..

No comments:

Post a Comment